sitarus Posted April 13, 2015 Report Posted April 13, 2015 Salut, mi-am facut si eu un blog.. dar sunt incepator in a 'scrie'. ce parere aveti ?SITARUSS Quote
Worm64 Posted April 13, 2015 Report Posted April 13, 2015 Bine fratica,daca continui tot asa o sa ajungi destul de sus.Bafta in continuare. Quote
spider Posted April 13, 2015 Report Posted April 13, 2015 https://sitaruss.wordpress.com/2015/04/09/ce-putem-face-cu-puterea-mintii/Prima data cand am folosit aceasta putere a mintii ma aflam in clasa a 7a. Impreuna cu un coleg citeam diferite articole legate de puterea mintii si descoperisem diferite lucruri. Si am hotarat sa le folosim in „joaca”, doar sa vedem ce iese. Ceea ce ne-a iesit a fost s-o facem pe profesoara de franceza sa-si mute geanta de pe scaun pe masa, pe un coleg sa-si duca mana la ceafa, si pe o alta colega sa-mi dea telefonul ei, fara sa-l cer.tine'o tot asa Quote
shadowSQLi Posted April 13, 2015 Report Posted April 13, 2015 (edited) https://sitaruss.wordpress.com/2015/04/09/ce-putem-face-cu-puterea-mintii/tine'o tot asa tare, baiatu.. sparge orce site doar cu puterea mintii, viitorul @TinKode.on: frumos blog imi place tine-o tot asa, dar articolul ala cu puterea mintii e penibil. Edited April 13, 2015 by Ganav Lipsa mention Quote
sitarus Posted April 13, 2015 Author Report Posted April 13, 2015 tare, baiatu.. sparge orce site doar cu puterea mintii, viitorul tinkode..on: frumos blog imi place tine-o tot asa, dar articolul ala cu puterea mintii e penibil.stiam ca asa va parea, dar sunt sincer cand spun ca nu am mintit deloc. Multumesc de parerile constructive Quote
k0k0 Posted April 13, 2015 Report Posted April 13, 2015 blogul e unul destul de bunicel, cea ce nu mi place ca textul nu e asezat si el intr un box, e cam plictisitor daca vezi doar alb in jurul textului... Quote