yceman Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 eu unu termin liceu anu asta ... in sfarsit... dar in weekend lucrez ca Dj.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nytro Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birkoff Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 acasa, in pat stand online si discutand cu clientii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firewind Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 (edited) pe unde apuc, ba-n parc pe banca in zile insorite, ba-n bar in zile ploioase, ba-n aeroport, cateodata la terasa cu berea-n fata, rar in birou, si foarte rar pe munte, cu calu la oi.strict necesar: bateria extinsa la laptop, semnal gsm, cafea.optional, insa preferabil: wlan, 220v, bere, jack, redbull.ideal:jacuzzi + 2-3 muze "playboy, 90-60-90, 55kg, fara inhibitii si prejudecati"administrator la firma propie. Edited May 31, 2010 by firewind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yceman Posted May 31, 2010 Author Report Share Posted May 31, 2010 ma bucur sa vad ca nu aveti gusturi proaste...da ma referam la munca adevarata...deaia care face $ nu sparge $ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yonshadow Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Deocamdata invat ,si lucrez putin in alternanta(stagii)Design interior Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1337 Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Lucrez in domeniul webdesignului in weekend la un sexshop unde mai lucreaza membrii rst ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daatdraqq Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Admin la magazinul meu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...